THE JOURNEY OF ZALPUTRAZ

KOLEKSI DESIGN TAPEDIRI


Mase ni aku berebut ngan photographer.


Aku terpaksa buat muke x malu selamba je lalu kt tengah2.



Gambar orang rewang..



Malam berinai..


Bunga melambangkan cinta yang kekal abadi..


Keris melambangkan kedaulatan..chewahh..


PelaminCandid


Haa tang ni mmg best. Photographer suruh die posing cantekk..aku tumpang sekaki n shoot!


ha ni aku suruh pandang kamera. Aku angkat tangan tunggu sampai die pandang n shoot!


Angle ni mcm menarik. Edit kasik blur..


Angle belah kiri..

Angle belah kiri jgk. Belah kanan luper la bro..rugi2..


Katering group


Kerusi makan pengantin..

Abang Emi tengah wat corak kt tembikai. Ape name design ni pun aku xtau.

3D board. Hmm..mcm menarik.

0 comments:

Untuk hiburan sahaja. Letakkan mouse saja dan "Click".

..

Google Search

Berapa kali blog ini dibuka..