THE JOURNEY OF ZALPUTRAZ

KOLEKSI DESIGN TAPEDIRI

Kongsi wrote:
Salam sumer trader...
Sy nak mintak pandangan sikit la pada yg pro-pro nih.
1- Bolehkah Forex dibuat sepenuh masa sebagai Pendapatan utama - jika boleh berapa lama pengalaman diperlukan baru menceburi forex sepenuh masa.
: atas pengamatan saya :
- Cikgu adilah buat sepenuh masa tetapi suaminya masih bekerja makan gaji
- En.nasir kuasa forex yg dah pro masih buat kelas forex sebagai pendapatan tambahan
- Cikgu Forex macamana ?
- infirit macamana ?
- ipentd888 macamana ?
- yg lain-lain macamana, ada yg buat forex full time?
harap KONGSI pendapat anda untuk kebaikan semua.
terima kasih.
Sebenarnya dalam forex ni yang penting wang utk banyak utk back up dan keyakinan.......macam aku yang dah 5 tahun dalam forex ni .......sekarang aku fulltime trader....dalam sebulan aku boleh buat sekurang-kurangnya 50 % aku invest 100k Usd aku dapat lebih kurang 50 usd permonth......aku tak payah buat apa-apa ......pada aku hanya org yang betul-betul faham dan cinta akan forex ni je yang boleh berjaya......tapi utk aku ajar org sorry to say aku tak minat........pada aku luck aku dlam bidang ni kalau berkongsi dengan org lain akan menyebabkan luck aku hilang dan lari pada org lain.....so cara paling senang pada sapa-sapa yang nak kaya dengan forex ni yang penting belajar menncintai forex dengan sepenuh hati.....cuma satu duit akan sayang pada org yang tahu menghargai dan menyayanginya.....tapi duit akan lari bila kita tidak menghargainya dan membuang atau boros cara menggunakannya.....duit ni macam magnet.......dia akan melekat pada org yang menghargainya......money make money.......kalau sesiapa yang tak tahu menguruskan wang ...boros....lebih baik jangan involve dalam forex ni .....bahaya itu amanat dan nasihat aku.....sebab dalam 100 org yang berjaya hanya 3 org dalam forex ni....jadi terpulang pada anda utk menjadi 3 org dikalangan 100 org.....

0 comments:

Untuk hiburan sahaja. Letakkan mouse saja dan "Click".

..

Google Search

Berapa kali blog ini dibuka..