THE JOURNEY OF ZALPUTRAZ

KOLEKSI DESIGN TAPEDIRI



Aku pg kursus ni sponsor dr Syarikat Wise Aviation di bwh naungan MSC dan juga MDEC. Aku rase bersyukur dpt pg kursus ni sbb dpt kenal ramai kenalan. Mereka terdiri drpd Manager, Graphic Designer, Programmer (termasuk aku), pegawai(MIMOS) dan ada juga pensyarah drpd UMP pahang. Disini, aku blaja mcmane nak create Animasi 2D (ala mcm flash..) menggunakan ms silverlight. Pengajarnya ialah En. Daqing. Module sudah disediakan dlm bentul PDF. Kursus ni selama 3hari di Open University, MSC commercialization,



En. Fazliee (dkt ngan tingkap) dan juga En. Hazliee (yang pakai spec mata) -dr MIMOS



En. Daqing sedang mengajar module yang kelima



En. Azimat dari Universiti Malaysia Pahang (UMP)






Bersama Lecturer IT En. Azimat(UMP)



Bergambar dengan En. Daqing (Trainer)




Huh! Ntbook Macbook yang aku carik2. Ini kepunyaan En. Azimat. Bukak 24jam pun x panas beb!



Pintu masuk dah nampak Logo NTDC.



Sempat bergambar sebelum balik.



Gambar sekali lagi dengan En. Azimat. Sempat lg aku hantar die sampai ke KLIA. Flight dia pkul 5.45ptg (29/04/09)



MSC Malaysia. Technology Commercialization Centre.

END.....

0 comments:

Untuk hiburan sahaja. Letakkan mouse saja dan "Click".

..

Google Search

Berapa kali blog ini dibuka..


Blog Archive